W ostatnich latach obserwuje się wyraźną zmianę w sposobie, w jaki właściciele kotów podchodzą do opieki nad swoimi...
WięcejWłaściciele kotów coraz częściej deklarują przywiązanie do ekologicznych wartości, także przy wyborze produktów dla...
WięcejSeniorzy to dynamicznie rosnąca grupa konsumencka, aby skutecznie docierać do osób 60+, konieczne jest nie tylko...
WięcejResponsywność respondentów to kluczowy wskaźnik efektywności badań CAWI. Niska liczba odpowiedzi lub ich...
WięcejBadania rynkowe są elementem strategii marketingowych i biznesowych, ale tradycyjne metody zbierania danych bywają...
WięcejObecność online to nie luksus, lecz obowiązek – także dla gabinetów weterynaryjnych. Klienci poszukują informacji...
WięcejW dynamicznie rozwijającej się branży weterynaryjnej budowanie silnej marki staje się kluczowe dla osiągnięcia...
WięcejWizerunek marki to jeden z najważniejszych czynników wpływających na sukces firmy na rynku. Jak jest postrzegana...
WięcejGrupy fokusowe to jedna z najbardziej popularnych metod badań rynkowych, umożliwiająca firmom zdobycie głębokiego...
Więcej